Content speelt een grote rol in B2B IT-marketing. Artikelen, whitepapers, praktijkcases – in woord en beeld – kunnen enorm bijdragen aan je imago en leadgeneratie. Helaas maken veel bedrijven nogal wat fouten bij het maken en aanbieden van content. Hoe zorg je ervoor dat je investering in content zich ook terugverdient?

In 2,5 uur neemt Peter Dieleman, ervaren IT ondernemer en eigenaar van VakMerk, je mee in de 10 meest gemaakte fouten in contentmarketing. Uiteraard legt hij daarbij uit hoe het wel moet. Tijdens de workshop ga je aan de slag met het maken van een eigen contentplan. Een mooie kans om direct terugkoppeling van collega ondernemers te krijgen op je ideeën. Zodat je na de workshop meteen aan de slag kunt om je bedrijf op de kaart te zetten.

Deze workshop sluit aan op de workshop ‘In 5 stappen naar een succesvolle marketingstrategie’ van 3 juni. Heb je de eerste workshop gemist? Geen probleem, deze workshop kan zonder voorkennis gevolgd worden. 

Datum: 25 november 2019
Locatie: Dotslash, Europalaan 100, Utrecht 
Tijdstip: 14:00 – 16:30 uur

Doelgroep: IT ondernemer, algemeen directeur, commercieel directeur

Aanmelden voor dit event

8 + 14 =