Terug

Round table ‘Internationale expansie’

7 november 2012 Aanvang: 15:45 uur

Voor ondernemers met een eigen softwareproduct is Nederland een relatief kleine thuismarkt. Een probleem dat de gemiddelde Amerikaanse concurrent niet kent. De Benelux als eerste stap, Europa, de VS, Latijns Amerika of Azie hierna. Waar te beginnen? Qelp is een bedrijf met een SaaS-oplossing (customer care voor smartphone-gebruikers) dat 7 jaar na oprichting in 21 landen actief is. Met vallen en opstaan, eelt op de ziel en alternatieve wegen uitgeprobeerd.

Oprichter Wouter Deelman wisselt zijn ervaringen en lessons learned uit met collega-ondernemers.

Programma

  • 15.45 uur Ontvangst
  • 16.00 uur Internationale expansie. Lessons learned en discussie.
  • 18.00 uur Borrel

Doelgroep

Ben jij als IT-ondernemer internationaal actief en wil je je ervaringen met enkele collega ondernemers delen? Of wil je je activiteiten uitbreiden en wil je de ervaringen hiermee van anderen horen? Stuur Ben Alfrink dan een mailtje en laat weten in welke landen of regio’s je al actief bent.

Locatie

OnGuard, deelnemer aan deze round table, stelt haar fraaie locatie in Nederhorst den Berg ter beschikking voor deze round table. OnGuard heeft vestigingen in Nederland, Belgie, UK, VS, Australie en Nieuw Zeeland.

Slotlaan 3
1394BK Nederhorst den Berg

Klik hier voor de route

Over Qelp

Qelp (founded in 2005) is the leading provider of multi-channel customer care products for smartphones. Our products span the smartphone life cycle, and help create a better mobile customer care experience. The QelpCare product provides picture-based customer care tools for easy integration in a mobile operator’s website, call center, retail stores and on-device, while converting traffic from search engines and social networks. QelpChoice is a mobile selection tool that lets consumers test the usability of smartphones and choose a handset based on user experience instead of features and technical specifications. A smartphone that best suits the customer increases usage and ultimately revenues per user (ARPU). Mobile operators worldwide use Qelp to design the customer’s online experience, thereby reducing smartphone support costs, increasing revenues per user and strengthening customer satisfaction.

wouterdeelman qelp