Terug

Workshop ‘Personal branding’

3 juni 2009 Aanvang: 14:30 uur

Wat is sterker: jouw merk of het merk van je bedrijf?

Als niemand weet wie je bent zullen ze je niet snel bellen voor een opdracht. En als men een ander beeld bij je heeft dan dat je graag zou willen hebben, bellen ze je voor de verkeerde klussen.

Jij bent je eigen merk. Maar wat voor merk dan? En hoe kan een mens een merk zijn? Wat is dan de lading van dat merk? En hoe verhoudt zich dat tot het merk van je bedrijf?

In deze netwerk- en informatiesamenleving wordt dat wat men personal branding noemt, steeds belangrijker. Een optelsom van inzichten, tips en ideeën over hoe je er slim voor kunt zorgen dat mensen weten wie je bent, waar je voor staat, en waarvoor je gebeld wilt worden. En daarmee creeer je business.

Het hebben van inzicht in je eigen onderscheidend vermogen en in je vaardigheden en het (online) kunnen etaleren ervan worden steeds belangrijker. Het gebrek aan zichtbaarheid van een ondernemer online kan bij potentiële klanten misschien zelfs leiden tot wantrouwen.

Skillcity organiseert met Bas van de Haterd een workshop ‘Personal branding’ op 3 juni voor 12 deelnemers die zichzelf bloot durven geven. Bas is een van de schrijvers van het boek Personal Brand.nl.

Programma

  • 14:30 Ontvangst
  • 15.00 Introrondje deelnemers
  • 15:15 Wat is personal branding en wat voegt het toe?
  • 16:15 Pauze
  • 16:30 Ontwikkel je eigen persoonlijke merk: aan de slag
  • 17:15 Online profileren met je personal brand
  • 18:00 Netwerkorrel
  • 18:45 Afsluiting

Het merk van Bas van de Haterd

Bas van de Haterd heeft zichzelf al ‘gebrand’ als een professioneel bemoeial. Hij helpt bedrijven bij het begrijpen van nieuwe media en de generatie die is opgegroeid met deze media. Deze hulp is altijd gericht op wat het beste voor het bedrijf is, wat niet altijd gelijk is aan wat het management wil horen. Hij is mede auteur van het boek Personal Brand.nl en is zelf ook bewust bezig met zijn eigen personal branding. Deze personal branding gebeurt onder andere via de weblogs Marketingfacts en RecTec.

Deelnemen

Aan de workshop kunnen 12 deelnemers meedoen. Je kunt je opgeven met behulp van het aanmeldingsformulier. We vragen per persoon een bijdrage van 299 EUR.

Deelnemers krijgen een exemplaar van het boek Personal brand.nl. De kansen van je online identiteit. Auteurs: Huub van Zwieten, Bas van de Haterd en Tom Scholte.

Lokatie en route

De workshop vindt plaats bij Regus in Utrecht.

Het adres:
Regus Business Park
Zen Building
Newtonlaan 115
3584 BH Utrecht

Klik hier voor de route.