Terug

Seminar ‘Digitaal werven’

11 maart 2008 Aanvang: 14:00 uur

Uit onderzoek blijkt dat 90% van alle sollicitanten eerst de corporate website van een bedrijf bezoekt alvorens te solliciteren.
De website is de spil in het web wanneer het om werving gaat. Toch blijkt er van alles mis te zijn met de recruitmentsites van Nederlandse bedrijven.
Informatie waarnaar een sollicitant op zoek is, is vaak moeilijk of helemaal niet terug te vinden. De bedrijfspresentatie is vaak niet helder waardoor de boodschap welke het bedrijf wilt uitstralen niet over komt. De motivatie voor persoonlijk contact of sollicitatie is dan ver te zoeken.

Hoe richt je nu zo’n proces in? Wat moet een goede wervingssite hebben? En vooral: wat zijn goede voorbeelden?

Digitaal-Werven heeft onderzoek gedaan en zal op 11 maart ingaan op de inhoud van een goed online recruitmentproces en een goede recruitmentsite.

Tevens zal de winnaar bekend worden gemaakt van de ‘beste rercuitmentsite van 2007’.

Het programma begint om 14.00 uur en eindigt om 18.00 uur.

Doelgroep

Het seminar is bestemd voor ICT-ondernemers in de regio Midden-Nederland.

Aanmelden

Meer informatie over het seminar en over aanmelden vind je op de site van MediaPlaza. De kosten zijn 299 euro. Als je de coupon code ‘sc’ ingeeft, betaal je 100 euro. Voor vragen kun je terecht bij Nina Rawie via e-mailadres nina.rawie@mediaplaza.nl of via 030 2914 148.

Lokatie

Het seminar vindt plaats bij MediaPlaza in Utrecht.

Digitaalwerven