Terug

Masterclass: Relationship Management

12 mei 2006 Aanvang: 09:00 uur

Skillcity organiseert op 12 mei de 2e dag van de masterclass voor de 14 ICT-ondernemers / commercieel managers die een stap willen maken naar een professionele salesorganisatie. De masterclass is volgeboekt.

Deze 2e dag staat in het teken van Relationship Management:

Het aangaan, ontwikkelen en onderhouden van relaties is een bijzonder belangrijke competentie voor vele aspecten in het commerciële proces. Het hebben van het juiste vaardigheidsniveau op dit gebied geeft mogelijkheden voor het uitbouwen van productieve succesvolle relaties met klanten, partners, leveranciers en collega’s.
Het kunnen creëren van de zogenaamde ‘gun-faktor’ is in het Sales/account Management kader zo cruciaal omdat het, vanuit meerdere perspectieven gezien, kan leiden tot een veel snellere groei van de onderneming en dus meer mogelijkheden geeft tot innovatie.
Specifiek onderwerpen zijn:

  • Het creëren van bewustwording van het noodzakelijk gedrag en van de vereiste vaardigheden om het competentieniveau van de competenties Relatie management en Communicatie te verhogen.
  • Aanreiken van instrumenten ter ondersteuning van uitbouwen van individuele relaties en bouwen en vergroten van business netwerken.

De masterclass stelt het organiseren van een succesvolle salesorganisatie centraal. De masterclass heeft de volgende doelstellingen:

  • verbetering van het innoverend vermogen van ICT-ondernemers
  • ontwikkeling van competenties toegespitst op het managen van accountmanagement en sales
  • vorming van een synergetisch relatienetwerk van de deelnemers uit de regio

Skillcity organiseert de masterclass samen met participant Communicum en de Taskforce Innovatie Regio Utrecht.

Doelgroep
Het programma is bedoeld voor ondernemers of commercieel management van ICT bedrijven, met een personeelsbestand tussen 15 – 100 medewerkers uit de regio Utrecht c.q. die een sterke binding met de regio hebben.
Belangrijk daarbij is dat de bedrijven een stap willen maken naar professionalisering op accountmanagement gebied en dat er al enige vorm van delegatie van het salesproces heeft plaatsgevonden.

TFI communicum