Terug

Workshop ‘In 5 stappen naar een sterk IT-merk’

8 november 2016 Aanvang: 15:00 uur

Je bent een succesvolle IT-ondernemer en je product of dienst is uniek. Maar hoe overtuig je de rest van de wereld daarvan? Hoe zorg je ervoor dat je potentiële klanten vindt en zij jou? Hoe maak je je merk herkenbaar en onderscheidend?

Tijdens deze workshop wordt uitgelegd hoe je planmatig, met de juiste combinatie van creativiteit en discipline aan je merk bouwt. Hoe je in 5 stappen tot een marketingaanpak komt die daadwerkelijk de leads genereert die je verdient.

In twee uur neemt Peter Dieleman, ervaren IT-ondernemer en eigenaar van VakMerk, je mee op de weg van merkidentiteit tot content marketing. Bovendien ga je tijdens de workshop aan de slag met je eigen merk. Een mooie kans om direct terugkoppeling van collega IT-ondernemers te krijgen op je ideeën. Zodat je na de workshop aan de slag kunt om je merk verder op de kaart te zetten.

Programma
15.00   Inloop en ontvangst
15.30   Introductie deelnemers
15.40   Start workshop
17.30   Afsluiting en borrel

Locatie
Villa Amalia, Stationsplein 62, Baarn. Villa Amalia ligt recht tegenover het station van Baarn. In de directe omgeving zijn voldoende (gratis) parkeerplaatsen.

Doelgroep en aanmelden
Ondernemers en commercieel/marketing management van IT-bedrijven vanaf circa 10 FTE.

De workshop wordt verplaatst naar een nog te bepalen nieuwe datum begin 2017.

Over Peter Dieleman
Peter Dieleman is een IT-ondernemer met meer dan 20 jaar ervaring in sales & marketing van software, cloud oplossingen en IT-dienstverlening. In 2015 was hij medeoprichter van VakMerk, een full service marketingbureau voor middelgrote IT bedrijven. Vanuit VakMerk helpt hij IT-ondernemers bij het optimaliseren van hun merkbeeld en marketingstrategie om vervolgens met creatieve campagnes te bouwen aan het merk en de commerciële resultaten.